Sunday, 29 May 2011

DIAM SHHHHH --'

deyy . harini nak citer ni . tapi korang jangan bgitao sape2 .shhhhhhh =.= . okay , aku ade suke sorang budak niy . haha . sengal kn ? baru dajah bape dah naa suke-2 ni . eiww geli i . hahaha . name budak tu ialah .... wekkkk ;p tanak bagitao . ahhaha . hmmmm budak2 lain sume ckp die suke aku,tapi ta caye lah kn, dah lah muke aku niy mcm ape jeh . takkan la die suke kn. haha . muke mcm tempoyak :PP . tapi mane le tao betul kn .haha whatever .
haa , aku ade edit satu gmabr ni ,:DD






haha mcm ape je ak edit kn . perasan lebey . mcm budak tu suke ak . wekkk tolong sikid :PP.




 -by nazirul punye . :D

No comments:

Post a Comment